Pervitin
Shatziii
dobrý den potřebovala bych poradit, můj bratr je dogově zavislý skoro rok na pervitinu, aplikuje ho nitrožilně, už začal mít halucinace a stíhy, je na tom psychicky strašně, potřebovala bych ho poslat do nějaké léčebny ale nemám žádné skušenosti prosím mohli by jste mi poradit, jsme s chomutova. A ještě jeden dotaz prosím Vás nevíte proč se mu stale po těle a hlavně obličeji dělají ošklivé krvavé boláky??? Ještě jednou prosím o pomoc s pozdravem shatziii

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
krvavé boláky v obličeji jsou pro uživatele pervitinu typickým jevem. Metabolismus je konzumací drog zatížen a celkově se velmi špatně hojí veškeré rány.
Můžete se obrátit na toto zařízení. Možná si tam zajděte nejdříve Vy sama, můžete bezplatně využít poradenství, které je určeno rodinným příslušníkům. Můžete se zde osobně poradit co by se v případě bratra dalo udělat, jak s ním komunikovat a jak ho i třeba motivovat, aby i on sám odbornou pomoc využil.
Kontaktní centrum o.s. SVĚTLO
Hálkova 224
Chomutov
tel : 474 652 030
kontaktní osoba : Vendula Kádárová
web : www.os-svetlo.net
Tak držím palce, pokud budete potřebovat, klidně opět napište. Mějte se hezky.
S pozdravem M.K.