Martin
Milan
Potřebujeme poradit, jak se k Martinovi chovat, co po něm vyžadovat, co mu dávat nebo nedávat atd. Mám pocit, že jsme na něj moc hodní a on to zneužívá. Do práce nechodí a žije s mámou v bytě, který občas zničí a musíme jej nechat odvést

Odpověděl: Josef Šedivý
Dobrý den,
jako první věc, co můžete vy a hlavně Martinova matka udělat, je postarat se o sebe. Závislostí Martina jste totiž postižení taká a i když se vám to tak nemusí jevit, potřebujete ve vaší situaci hodně podpory...
Také odpověď na vaši otázku není jednoduchá, je třeba vždy vycházet z konkrétní situace a žádný všeobecně platný návod neexistuje.
Doporučuji vám obrátit se na poradnu pro rodiče, kde můžete svojhi situaci řešit jak s terapeuty, tak v rámci rodičovské skupiny i s lidmi, které potkal podobný osud jako vás.
Pepa Šedivý
Kontakt na Poradnu pro rodiče SANANIM:
Adresa
Café Therapy, Školská 30
110 00 Praha 1
Telefon: +420 739 268 527, +420 284 824 234
Fax: +420 284 824 235
Email: ctrnacta@sananim.cz