Syn
Andy
Dobrý den,
prosím o doporučení psychologa,terapeuta nebo poradny,která poskytuje tzv.motivační pohovory pro děti(17 let). Syn absolvoval \"detox\" v nemocnici Milosrdných sester v Praze. Je uživatelem marihuany a extáze.
Syn nechce ukončit kouření marihuany. Nesouhlasil s následnou léčbou ústavního charakteru,souhlasí pouze s ambulantními kontrolami.
Dg. syndrom závislosti F122(základní dg.) další dg. syndrom závislosti F172,nesocializovaná porucha chování F911,rehabilitace při drogové závislosti Z503.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
není co sice přímo u Vás, nicméně bych doporučila spojit se s tímto zařízením.
Denní stacionář SANANIM, o.s
Janovského 26
Praha 7
tel : 220 803 130, 220 800 041
gsm : 605 212 175
PHDr. Preslová Ilona
e-mail : stacionar@sananim.cz
web : www.sananim.cz ( zadat Denní stacionár DST )
K přijetí do tohoto programu není třeba lékařské doporučení. Nejjednoduším způsobem je přijít na Motivační skupinu, která je každé úterý a čtvrtek od 10.30 - 12.00 hod. Nebo si zavolejte a dohodněte si termín první konzultace. Veškeré informace o tomto zařízení naleznete na uvedeném webu, tak se na to podívejte.
Přeji hodně štěstí, ať se synovi daří.
S pozdravem M.K.