syn
gada
Nelíbí se mi vzhled mého syn, který se mnou nebydlí a vídám ho pouze občas. Velice zhubl, má kruhy pod očima a začervenalé orámování očí. Není vzhled nějakým symptomem užívání dog? Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
vzhledem samozřejmě se dá také mnohé poznat, ale je k tomu zapotřebí především osobní kontakt a pohovor s dotyčnou osobou, takto přes internet to bohužel nelze objektivně zhodnotit. Úbytek tělesné hmotnosti a kruhy pod očima může být důsledek zneužívání nějakých drog, ale stejně tak to může být reakce na stres, starosti...Mohu se zeptat z jakého důvodu Vás napadly právě drogy ? Má syn nějaké známosti z tohoto prostředí či měl nějaké potíže se závislostí či zneužíváním psychotropních látek v minulosti ?
V těchto případech je jediným nástojem komunikace. Pokuste se synem promluvit, pokud byste chtěla využít poradenství v osobním kontaktu než-li tak učiníte, napište město, které by pro Vás bylo dobře dostupné a já Vám doporučím odborné zařízení, kam byste se mohla dojít poradit. Veškerá zařízení specializující se na problematiku nelegálních drog poskytují nezávazné a bezplatné, lze i anonymní poradenské služby rodinným příslušníkům a blízkým osobám.
Zatím se mějte pěkně a napište.
S pozdravem Markéta K.