Perník
lola
Dobrý den, mám velmi blízkou osobu, která bohužel zase v něčem jede.......... Vím, že občas kouří trávu a myslím, že dle příznaků ( úbytek na váze, velká únava, pořád by jen spala, nebo zase vůbec nespí )užívá pervitin, svěřila se mi, že jej asi před 3 lety šňupala. Nejhorší je, že sama má už dítě a přestává být schopna se o něj starat. Bydlí stále s matkou, která si neví vůbec rady. Už jsem se snažila s ní mluvit i o nějaké případné pomoci, ale nejeví zájem, jen všechno zlehčuje. Její matka už zvažuje vzít si její dítě do péče, ale nebylo by to pro ni ještě horší? Můžete mi poradit nějaké centrum kde se poradit co dále? Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
využít odborné pomoci k poradenství jak v této situaci pokračovat dále, je velice rozumné řešení. Můžete se u Vás obrátit na kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog, které ve svých službách nabízí i mimo jiné poradenské služby rodinným příslušníkům a dalším blízkým osobám. Veškeré služby jsou bezplatné, poradenství je nazávazné a lze využít i anonymně. Můžete během provozní doby přijít kdykoliv, je ale výhodou předem zavolat a domluvit si termín, nebudete muset čekat a pokud bude o Vás pracovník K-centra vědět, bude mít na Vás i dostatek času.
Kontaktní centrum, o.p.s. RENARKON
Halasova 16
Ostarava - Vítkovice
tel : 595 627 005, 602-670 789
kontaktní osoba : Jaroslava Gembalová
www.renarkon.cz
Mějte se hezky, ať vše dobře dopadne. Pokud budete mít další dotaz, můžete se na nás opět obrátit.
S pozdravem M.K.