jak pomoci?
kubos
Dobry den je mi 19 let a už pres 7 let kouřím marihuanu skousel sem uz nekolikrat prestat ale nejde to potreboval bych odbornou pomoct ...Marihuana mi pomohla strasne vtezkem obdoby ale zase mi skazila muj zivot a dale mi ho kazi a kdyz se otocim za sebe nemam se cim pochlubita to chci zmenit ..poradte mi prosim dekuju.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
velmi rádi Vám kontakt na odbornou pomoc doporučíme, potřebujeme pouze vědět, jaká města by pro Vás připadala v úvahu. Napište prosím tedy ještě jednou a uveďtě města, která jsou Vám dobře dostupná. Nebo se můžete podívat na www.drogy-info,cz zadat mapa pomoci, dle příslušného kraje, okresu, města a formy pomoci naleznete veškerá odborná zařízení specializovaná na problematiku závislostí a nelegálních drog.
Využití odborné pomoci je velmi dobré rozhodnutí, rozhodně se tak Vaše šance na úspěšné zvládnutí mnohonásobně zvýší. Přeji hodně sil, držte se a ozvěte se !
S pozdravem Markéta K.