Pervitin
Adel
Dobrý večer,chtěla jsem se zeptat, na radu.Potřebovala bych pomoct.Užívala jsem pervitin a THC..přestala jsem a zase se mi vraci chuť co mam dělat.Mam strach že se k tomu vrátím.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
absolvovat detox je sice bezvadné, ale zdaleka to problém závislosti jako takové neřeší. Jak sama vidíte, touha po droze je silná a bohužel Vás bude ještě nějakou dobu pronásledovat. Nejlépe bude, když se spojíte s K-centrem a necháte si pomocí Káčka zprostředkovat další léčbu, nejlépe pobytovou v některé terapeutické komunitě. Léčba drogové závislosti je především dlouhodobí proces, který má své určité etapy a je zapotřebí všemi postupně projít. Detox je pouze ta první část, po té následuje léčba samotná, navazuje doléčováním.
Věřím tomu, že to zvladánete stejně dobře, jako se to již podařilo mnohým. Spojte se s Káčkem co nejdříve a pokud budete potřebovat, klidně se opět ozvěte, třeba jen tak, jak jste pochodila a jak jste se rozhodla pokračovat dál.
Kontaktní centrum, sdružení PODANÉ RUCE, o.s.
Sokolská 48
Olomouc
tel : 774 991 625, 585 220 034
kontaktní osoba : Bc.Lucie Řeřichová, Dis.
www.podaneruce.cz
Držím Vám palce ! Držte se !
S pozdravem Markéta K.