Všecko špatně
Kumis
Dobrý den mám takový problém... shruba rok a půl jsem kouřil marihuhanu téměř každý den ( a to žádný češtiny ale vesměs silné odrůdy)..celý rok mi to nic jiného než skvělé pocity nedělalo.. problémy začali v den kdy jsme z trávy vařily mlíko a z toho krupici.. snědl jsem toho asi hodně a pak jsem měl uplně šílené stavy až sem myslel že umřu (zrychlený tep,problém s dýcháním- dýchal sem velmi nepravidelně, rozmazané vidění,bolest srdce, pocit na omdlení apod.).. no od té doby jsem začal raději i hulení omezovat ale nepoučil jsem se... pak jsme zkoušeli lysohlávky 2x po prvé to bylo super a podruhé zase stavy na umření- pač sem do toho hulil o dost víc jak poprve a davka byla větší( kromě šílených halucinací my byla ztrašná zima[celý jsem se klepal] , pocity píchání v plicích, zase zrychlený tep atd..-to se stalo asi 2 týdny zpátky.. pocit píchání v plicích mám do ted a od te doby jsem měl trávu v hubě jednou - 2 šluky a zase bolesti a píchání v plicích + rozmazané vidění.... tak ted už vím že jsem s tím nadobro zkončil a žádné drogy už nikdy nevezmu ale chtěl bych se zeptat na ty plíce ...ten poslední měsíc mě při hulení pálili a píchali ale jenom trošku..jenže ted to mám aji bez tý trávy prostě normálně dýchám a čas od času to tam mírně píchne jakoby...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
zdá se, že Vám veškeré halucinogeny evidentně nesvědčí. Občas se to stává po silné intoxikaci, obzvlášť pokud je THC konzumováno v jídle, mlíce apod. Většinou se pak stavy paniky (do kterých patří i zrychlený tep, srdeční nepravidelnost, pocení, třes atd.) a nepříjemných halucinací opakují, jakmile je droga znovu požita. Do těchto projevů může patřit i nepříjemný pocit na plicích. Rozhodně byste se měl do budoucna vyhnout nejen trávě, ale i všech ostatním halucinogenům (houbičkám, LSD, extázi...). Pokud by problémy s plícemi neustupovaly a nemizely v řádu několika týdnů, pak by bylo dobré pro jistotu konzultovat problém s lékařem.