Marihuana
zanetin
Dobrý den, děkuji za odpověď ohledně manželovi závislosti na Marihuaně.V současné době bydlíme v Praze, takže dle mého nebude problém určitě vybrat nějakou léčebnu, přemýšlíme o Bohnicích, jinak manžel si musí nejdřív počkat na prodloužení smlouvy v zaměstnání a to je po Novém roce, próto léčbu nemůže nastoupit hned, jinak bychom se dlouho nerozmýšleli.Nevím jak by léčba měla dlouho trvat ani si neumím představit jak se mám chovat než nastoupí léčení a jak po něm.manžel je odhodlanej s tím bojovat, upřímně jsem za to ráda, trávu kouří již deset let, začíná být i velmi podezřívavý až paranoidní, doufám, že z toho je ještě cesta ven, modlím se za to aby byl zase normální a já abych v sobě našla sílu a sama zvládla rodinu a i zaměstnání a vše skloubila, budou nám chybět hlavně finance na živobytí, prosím poraďte kam se obrátit a zda jsou Bohnice ta správná volba, díky a šťastné a veselé :-D

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
můžete zkusit využít i tento kontakt
Denní stacionář, o.s. SANANIM
Janovského 26
Praha 7
tel : 220 803 130, 220 800 041
GSM : 605 212 175
e-mail : stacionar@sananim.cz
PHDr. Preslová Ilona
www.sanaim.cz ( zadat Denní stacionář DST )
Jde o ambulantní formu pomoci, zkuste si tam zajít. Nemusíte se ničeho obávat, můžete se pouze informativně a nezávazně poradit jaká možnost by pro přítele byla nejvhodnější. K objektivnímu posouzení je především třeba osobní kontakt a pohovor.
Co se týče Vás a Vašich pochybností jak vše zvládnete...doporučila bych Vám, obrátit se na kolegyni, která se specializuje právě na práci s blízkými osobami uživatelů.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
tel : 284 824 234, 739-268 527
e-mail : ctrnacta@sananim.cz
Mgr. Čtrnactá Štěpánka
www.sananim.cz ( zadat Poradna pro rodiče PPR )
Veškeré služby jsou bezplatné.
Tak přeji ať se vše podaří dobře zvládnout ! Mějte se hezky.
S pozdravem M.K.