Testy na THC z moči
Laďa
Dobrý den, na internetu jsem se dočetl, že jakékoliv testy z moči na THC (tzn. i ty které se dělají v laboratoři a jsou velmi přesné) spolehlivě zničí kapka jakéhokoliv saponátu(př.Jar)... Je to spolehlivé? Popř. příjdou na to, že jsem ty testy \"zfixloval\"? Předem děkuji za odpověd.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
ano, detekce se provádí povětšinou z moči. Může se testovat volně prodejným orientačním testem, který je k zakoupení ve větších lékárnách či lze sehnat přes internet ( cca 100,- ) - tyto testy, ale nejsou úplně spolehlivé, i když se běžně k testování používají. Pokud je výsledek testu v rozporu s tvrzením testované osoby, je vhodné se obrátit na toxikologickou laboratoř, kde je výsledek testu vždy 100% spolehlivý. Není to, ale úplně levná záležitost, detekce jedné látky stojí 487,- Kč ( např. THC + pervitin = 2x 487,- ). Pokud do vzorku moče přidáte saponát, aby jste vzorek znehodnotil, pouze tím na sebe upororníte, stejně se to pozná. Jediný možný způsob jak mít testy v pořádku, je drogy neužívat. Sice mezi konzumenty nelegálních drog kolují tvz.,,zaručené recepty" jak se testy ,,ošálit" či jak proces odbourávání ,,urychlit" = nic nefunguje, jediný způsob je prostě být v pořádku.
Takže, jestli Vás čeká nějaké testování, můžete si na své náklady zakoupit volně prodejný test a sám si ho v domácích podmínkách provést. Jeho použití je snadné, jak jej správně použít je v příbalovém letáku. Alespoň zjistíte jak nak na tom v tuto chvíli jste.
THC, účinná látka marihuany je detekovatelná z moče v rozmezí 1 - 30 dní, záleží především na intenzitě předešlé konzumace, na kvalitě drogy a na organismu, jak dalece je schopen se s tímto procesem vypořádat. Při občasném užití cca do 14 dní. Prokazatelnost v krvi je do 14 dní, při občasném užití cca do 10 dní, detekce ze slin je totožná jako detekce u krve.
Mějte se hezky a s marihuanou opatrně. Bohužel, i ta sebou přináší další rizika a není to jen pozitivita testu, ostatně jako všechny nelegální drogy.
Ústřední toxikologická laboratoř
areál Dětské kliniky ( 1.patro, budova A2 )
Ke Karlovu 2
Praha 2
tel : 224 967 188
S pozdravem M.K.