lecba
nina
dobry den.trictvrte roku kazdodene uzivam drogu.chci prestat,ale obavam se,ze bez odborny pomoci to nedokazu.nevim na koho se obratit,a hlavne nechci aby o tom vedeli rodice.dekuji za pomoc

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, Nino.
Myslím, že je moc fajn, že jste se po třičtvrtěročním každodenním užívání rozhodla něco s tím udělat. A máte pravdu i v tom, že s odbornou pomocí se to zvládá určitě lépe. Níže vám posílám kontakty na zařízení, kam se můžete obrátit a poradit se ohledně léčby (a nejen léčby). Zatím neužíváte nijak extrémně dlouho, takže si myslím, že by pro vás mohla být klidně vhodná nějaká ambulantní forma. Služby v těchto zařízeních jsou bezplatné a lze je využít i anonymně.
Ještě mě napadá k tomu jak zmiňujete, že nechcete, aby něco věděli rodiče. Myslíte, že si rodiče za toho třičtvrtě roku nevšimli, že je s vámi něco v nepořádku? Říkám si, že by pro ně jistě bylo přijatelnější, kdyby věděli, že např. někam docházíte na terapii a snažíte se dát si život do pořádku než to, že byste dál brala.
Každopádně vám přeji hodně štěstí a sil a ať všechno dopadne podle vašich představ.
Kontaktní centrum
Centrum protidrogové prevence a terapie, o. p. s.
Havířská 11, Plzeň, 301 00
telefon: 377421374
fax: 377421374
Mgr. Dagmar Špillerová
http://www.cppt.cz
POINT 14, Kontaktní centrum
Husova 14, Plzeň, 301 00
telefon: 377235526
Pavlína Kovářová, DiS.
http://www.point14.cz