energie
Kamila
chtela bych se zeptat zda se dá nějak vykompenzovat úbytek energie ktery mne provazi kdyz si delsi dobu nedam pervitin.chtela bych prestat, ale vazne jsem treba 14dni unavena a nedokazu nijak ziskat energii.

Odpověděl: Dana Holubová
Záleží na tom, jestli jste unavená po užívání a vysazení pervitinu, nebo to tak bylo už dřív. V prvním případě to chce vydržet nebrat déle a pomoct tělu s regenerací (Vitaminy B, C, E nebo Multivitaminy, minerály, spánek, mírný pohyb). Můžete se obrátit na K-centrum nebo AT poradnu (najdete je v Kontaktech), domluvit si schůzky, které by Vám v tom pomohly. Pokud jste se cítila unavená už dřív, zkuste hledat příčinu únavy. Může jít o vleklou infekci nebo skrytou depresi, na vyšetření Vás může poslat praktický lékař. Je možné taky zvážit, jaké na sebe máte nároky a čemu říkáte únava.