jak pomoci synovi
danula
Ahoj vím,že můj syn užívá marihuanu a také zkusil pervitin.chtěla bych mu nějak pomoci,ale nevím jak.Je mu 20 let tudíš je plnoletý a nechce si dát v ničem poradit.Strašně mě to trápí.Prosím poradte mi nejakou poradnu v okolí Havlíčkova Brodu.Dekuji Danula

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Danulo,
obrátit se na odborné zařízení a využít poradenských služeb v osobním kontaktu, je asi to nejrozumější, co v tuto chvíli můžete udělat. Nejenom, že získáte chybějící informace a poradíte se jak vhodně pokračovat dále, především i Vy - jako rodič, si zasloužíte podporu v situaci, která bývá pro blízké osoby uživatelů nelegálních drog velmi těžká.
Psychiatrická ambulance
Dobrovského 2915
Havlíčkův Brod
tel : 569 420 510
MUDr. Markéta Doležalová
Psychiatrická léčba
Rozkošská 2322
Havlíčkův Brod
tel : 569 478 111 prim.MUDr. Hana Houdková
tel : 569 478 444 prim.MUDr. David Neubauer
Jinak se můžete podívat na www.drogy-info.cz a zadat mapa poomoci, dle příslušného kraje, města a vybráním konkrétní služby, vyberete další možnosti u Vás.
Mějte se hezky a ať vše dobře dopadne.
S pozdravem M.K.