testy na Thc
Maky
Dobrý den, dnes jsem se dozvěděl že ve škole se budou provádět hromadné testy na Thc. Mám dotaz ohledně toho, jestli je možné že budou testovat thc ve vlasech, někde jsem četl že to stojí kolem 8000 kč, to by se asi škole docela prodražilo :D..a ještě mám otázku, jak dlouho vydrží Thc v moči a Krvi? Naposledy jsem hulil 12.9., Budu mít testy pozitivní?
Předem děkuji za odpověď :)

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
testy z rozboru vlasu Vám zajisté ve škole provádět nebudou, toto testování je velice nákladné a provádí se pouze vyjímečně, většinou na základě soudního rozhodnutí pro potřeby znaleckého posudku.
Prokazatelnost THC :
moč : v rozmezí 1 - 30 dní ( při občasném užití cca do 14 dní )
krev : do 14 dní ( při občasném užití cca do 10 dní )
sliny : jako u krve
Zda-li budete mít testy v pořádku, nemohu jednoznačne posoudit. Toto je vždy individuální záležitostí a nikdy neleze dopředu říci, kdy kdo bude již beze stop. Záleží na několika aspechtech :
1. na intenzitě předešlé konzumace ( jestli jste konzumoval denně můžete mít zbytky THC
ješte za hranicí 30 dní, pokud jste příležitosný kuřák - budete se pohybovat na té nižší hranici
2. na kvalitě drogy
3. na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourávání psychotropních látek
z organismu vypořádat
Pokud byste chtěl vědět jak na tom jste, můžete si na své náklady zakoupit volně prodejný orientační test na detekci z moče a test si sám v domácích podmínkách provést. Test lze zakoupit v každé větší lékárně, stojí cca 100,- a je zapotřebí zakoupit test přímo na THC. Jeho použití je velmi snadné, je odbobný testu těhotenskému, podrobný popis jak test správně provést je přibalen. Třeba jsou v tuto chvíli Vaše obavy již zbytečné.
Mohu jen doporučit pro příště, pokud budete mít chtít testy v pořádku a tím pádem být bez ,,potíží" - nejsnažším způsobem je marihuanu nekouřit. Nepřináší totiž jen rizika s výsledkem testu, ale mnohá další, ostatně jako všechny další nelegální drogy.
Mějte se pěkně a s marihuanou opatrně !
S pozdravem M.K.