THC v moči
Hanz
Dobrý den chtěl jsem se zeptat jak dlouho se mě drží THC v moči naposledy jsem hulil v pondělí a na testy du za týden v pondělí prosím o rady děkuji...

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. THC se dá detekovat z moči od několika dní do několika týdnů (obvykle se uvádí rozmezí od 1 do 30 dní, výjimečně se dá THC zjistit delší dobu). Závisí to na řadě faktorů, především na dlouhodobosti a intenzitě předchozího užívání (čím intenzivněji a déle člověk předtím konopné drogy užíval, tím déle se to dá zjistit v testech). Pokud jste kouřil naposledy teď v pondělí a následující pondělí (pokud to teda dobře chápu, že jde o 27. 9.), jdete na testy, tak máte od posledního užití do testování pouze týden, což znamená, že testy budou pravděpodobně pozitivní. Pokud by se jednalo o pondělí 4. 10., tam už by byl rozestup 14 dní a testy už by pozitivní být nemusely. Pokud jste ovšem předtím kouřil několik měsíců nebo let každý den, tak i po 14denní pauze pozitivní budou.
Hrozí Vám nějaký průšvih?