léčení
naivka
Dobrý den, jednou jsem Vám už psala,teď jsem jen upřesnila místa. Dítě se odstěhovalo z domu a nemám na ni už téměř žádný vliv, o léčení nemá zájem

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
je mi líto, že Vaše současná situace je takto problematická. Tím, že se dcera odstěhovala mimo domov a Vy ji nemůžete v tuto chvíli nijak vlivně motivovat, neznamená,  že to tak bude vždycky. Rozhodně se určitě doma jednoho dne ukáže a Vy na tento moment můžete být dobře připravena. Proto je velmi rozumné, že jste se rozhodla pro využití odborné pomoci. Níže uvádím možné kontakty.
Kontaktní centrum LAXUS, o.s.
Češkova 2701
Pardubice
tel : 466 265 207
Lukáš Gilányi, Dis.
www.laxus.cz
Kontaktní centrum - sdružení PODANÉ RUCE, o.s.
Sokolská 48
Olomouc
tel : 585 220 034
mob : 774 991 625
Bc. Lucie Řeřichová
www.podaneruce.cz
Kontaktní centrum Drug Azyl, sdružení PODANÉ RUCE, o.s.
Vídeňská 3
Brno
tel : 543 249 343
mob : 777 916 280
Mgr. Pavel Nepustil, Dis.
www.podaneruce.cz
Pokud byste měla zájem o další vhodné kontakty, naleznete je zde : www.drogy-info.cz a zadat mapa pomoci ( dle příslušného kraje, města a konkrétní služby, můžete vyhledat konkrétní zařízení v blízkosti ve které potřebujete ).
Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog, nabízí mimo jiné i poradenské služby pro rodin.příslušníky ( bezplatně, anonymně ). Pokud by Vám nevadilo navštívit Prahu, můžete využít poradny, která se specializuje přímo na práci s rodiči uživatelů.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM o.s.
Školská 30
Praha 1
tel : 284 824 234
mob : 739 268 527
e-mail : ctrnacta@sananim.cz
Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
www.sananim.cz ( zadat poradna pro rodiče PPR )
provozní doba : PO až PÁ 9.00 - 19.00
P.S. přeji hodně sil ! Pokud budete mít nějaké další otázky, můžete se na nás opět obrátit.
S pozdravem Markéta K.