Suboxone
Cuketa
Pro Markétu K.
Dobrý den, jsem opět zde. Situace doma se docela změnila. Manžel přiznal závislost na Suboxonu, který teda užívá nelegálně a chtěl by to začít řešit. Chtěla jsem se poradit, zda máte dobrou zkušenost s někým nebo nějakým centrem pomoci pro závislé z KH kraje? Jeli bychom tam oba. Manžel má jen strach z jakékoliv skupinové terapie a pokud by šlo léčit nejen tu fyzickou, ale hlavně asi i psychickou závislost. Víme, že to nebude lehké, ale věřím, že jsme na dobré cestě.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
tak to je velmi dobré. Pokud manžel svůj problém nazval problémem, závislost přiznal a je ochoten potíže řešit, nezbývá mi nic jiného, než-li mu pogratulovat k opravdu dobrému rozhodnutí. Toto je vždy první a výchozí krok k nějaké pozitivní změně, bez kterého to nejde. Má ve Vás zajisté velkou oporu, tudíž pozitivní hodnocení patří samozřejmě nejem jemu, ale i Vám.
Žádala jste vhodné kontakty :
Psychiatrická klinika FNHK
Sokolská 581
Hradec Králové
tel : 495 832 221
MUDr. Jela Hrnčiarová
AT ambulance
Hradecká 1172
Hradec Králové
tel : 459 833 232
MUDr. Jan Čížek
AT ambulance
Brněnská 88
HK
tel : 495 264 183
MUDr. Vlastimil Kyral
Do AT ambulancí je nutno se předem telefonicky objednat.
Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog LAXUS, o.s.
Říční 1252 / 3a
Hradec Králové
tel : 495 513 977
kontaktní osoba : Bc. Jana Kopuneczová
e-mail : kopuneczova@laxus.cz nebo kacko.hradec@laxus.cz
provozní doba : PO až PÁ 9.00 - 18.00
Do K-centra je možnost přijít kdykoliv během provozní doby, i bez objednání. Pokud si předem zavoláte, je to samozřejmě výhodnější ( nebudete muset čekat a pracovník na Vás bude mít i dostatek času ). Služby K-center jsou bezplatné a lze jich využít i zcela anonymně.
P.S. zmínila jste obavu ze skupinových sezení. V léčbě závislosti je skupinová terapie velmi důležitou součástí, pokud by pro muže toto znamenalo nějaký zásadní blok k nástupu do léčebného programu, může zpočátku využívat třeba pouze individuální formu a poslezé přejít i na práci ve skupině. Vše záleží, ale na konkrétním zařízení, na které se obrátíte a na dohodě o jakou formu léčby půjde.
Tak Vám držím palce a napište jak to muž zvládl. Ať se mu daří ( Vám také ! ).
S pozdravem Markéta K.