xanax
Pavel
Dobry den, muj bratr z niceho nic zacal uzivat xanax - lek proti depresim a uzkosti, ktery si sehnal na internetu, lekar mu jej nepredespal, davkovani si urcuje sam, kazdy den je silne utlumeny, spi kazde dve hodiny - vim z letaku, ze vysazeni najednou neni mozne, prosim vas, mohli byste mi poradit, co mam v takove situaci delat, abych jej zachranil, nebo na koho se obratit. Prosim pomozte. Pavel

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Pavle,
je moc pěkné, že potíže bratra vnímáte a že mu chcete pomoci. Netuším kolik je bratrovi let, zda je již plnoletý či nikoliv. Zda jste na toto téma s bratrem hovořil, jak případně reagoval, kolik je Vám let atd...
Nejrozumějším řešením, se mi v tuto chvíli zdá, Vaše osobní návštěva odborného zařízení, kde se budete moci lépe a konkrétněji poradit, jak vhodně postupovat dále, zda tuto informaci a za jakých okolností nepředat rodičům. Napište mi ještě jednou a uveďte města, která by pro Vás byla dostupná a já Vám vhodné zařízení doporučím.
Zatím se mějte pěkně a ozvěte se.
S pozdravem Markéta K.