rána vedle
maja
Dobry den, Chtěla bych se zeptat co mi muze zpusobit kdyz si nastrelim heroin do kuze.Znamy mi rekl, ze mi to osklive napuchne a bude se to pomalu vstrebavat je to pravda? Jak dlouha je doba vstrebavani se a odezneni takovym zpusobem pokud jde o 500mg.Dekuji

Odpověděl: Jakub Minařík
No, lépe než do kůže je aplikoavt do podkoží (to ale stejně nejspíše myslíte), aplikuje se tak injekčně látka do kožní řasy. No, efekt by měl nastoupit pomaleji a déle trvat - rychlost nástupu a průběhu závisí na prokrvení, složení látky, ... Nedá se úplně jednoduše říci jak rychle to nastoupí a bude trvat, nicméně - počítal bych je s mírným prodloužením efektu, pokud bude heroin bez příměsí, které by významně ovlivnili vstřebatelnost. Také - vzhledem k tomu že látka se nenaředí jako při nitrožilní aplikaci mohou být častější místní infekční komplikace, než u nitrožilní aplikace.