alkohol
mimonkika
Jsem nejsíš alkoholik a nevím si rady. Mám bipolární poruchu, beru léky na deprese a schyzofrenii. Když jsme s přítelem ve společnosti a napiju se tvrdého alkoholu tak mám výtečnou náladu, která ovšem přrjde v manický stav a musím něco dělat, všechny obsluhuju a pak za pár desítek minut mám agresivní stav k mému příteli a jsem nepříjemná, ale mám tolik energie, že s ním nejdu domů a jdu kamkoliv, kde se něco děje. Pak mám stav, kdy o sobě nevím, ale funguju dál. Ráno si nic nepamatuju, ale neumím s tím přestat. stačí mi pár panáků, nějaké pivo a je to čím dák horší. Je mi 31 let a mám 1 dítě 11 let. přítel bydlí u nás.Co s tím mám dělat?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
tážete se co dělat, řešením by bylo nekonzumovat alkohol. Stavy, které jste uvedla, máte po konzumaci alkoholu, tudíž by stálo za úvahu o tomto popřemýšlet. I s ohledem na Vaši diagnosu a léky, které užíváte je to v podstatě nevyhnutelné. Kombinace psychiatrických léků a alkoholu je kombinací nevhodnou, stavy, které si po té napamatujete, mohou být pro Vás velmi nebezpečné. Můžete udělat něco, co by Vás v důsledku mohlo mrzet, můžete se rizikově chovat, můžete být ohrožena další osobou, těch možností může být plno...
Rozhodně byste měla o tom co se s Vámi děje pohovořit se svým lékařem, který Vás má v péči a předepisuje Vám léky, které užíváte. Dále bych doporučila abstinovat od alkoholu, pokud byste s tímto měla potíže a abstinence se nedařila, měla byste vyhledat odbornou pomoc, nejlépe terapeutickou podporu.
Jste matkou, rozhodně byste měla být v pořádku, zkuste o tom popřemýšlet. Pokud byste měla zájem o nějaké vhodné kontakty na odbornou pomoc, napište ještě jednou a uveďte města, která by pro Vás byla dobře dostupná, pokusíme se Vám vhodné kontakty vyhledat a doporučit.
Zatím se mějte hezky a popřemýšlejte o tom.
S pozdravem M.K.