Co se mnou
cookie
Zdravím, vlastně ani nemám konkrétní dotaz. Já vím, že lidi jsou na tom tisíckrát hůř, ale já se už vážně rozpadám. Dneska mi došly buchny, neměla jsem možnost si je ani opatřit. Šňupala jsem, nicméně jehla je jehla - já jsem si propíchla žílu spínacím špendlíkem a dala si nástřel pentilkou...Krev úplně všude, okolo vpichu to vypadá děsně. Víte, já studuju, znám skvělé lidi, mám zajímavou práci. A provrtám si ruku pentilkou kvůli pervitinu. Je to vůbec ještě realita?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
dle toho co jste o sobě uvedla, je zřejmé, že Vaše chování začíná být poměrně rizikové. Doporučila bych Vám, co nejdříve vyhledat Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog a o Vašich současných projev podrobněji pohovořit s odborníkem. V danou chvíli se mi toto zdá jako rozumné řešení.
Pokud nevíte kam zajít, napište ještě jednou a uveďte, která města jsou Vám dobře dostuná a my Vám velmi rádi vhodný kontakt vyhledáme a doporučíme.
Zkuste podobné věci již nedělat a co nejdříve napište.
S pozdravem M.K.