drogy
miky
dobry ,den potreboval bych poradit. ma pritelkyne by se chtela lecit ze zavyslosti na drogach.uz nevim co s ni mam delat. je to strasne flustrujici ji porad sic marne domlouvat at toho necha. bydlime v praze 9 . potreboval bych vedet kam ji mam vzit aby ji pomohli. dost mi na ni zalezi. dekuji za odpoved miky

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
zkuste přítelkyni nasměrovat k návštěvě Kontaktního centra. Bude moci spolu s terapeutem osobně probrat svou konkrétní situaci, představy o léčbě, případně jí pomohou i léčbu zprostředkovat. V případě, že by si to přítelkyně s léčbou ještě rozmyslela a návštěvu centra odmítala, můžete se na odbornou pomoc obrátit vy sám ohledně toho, jak vaši přítelkyni případně k nějakým změnám motivovat. Níže vám posílám adresy jak Kontaktních center, tak i poraden pro osoby blízké.
Do všech zařízení je nejlepší nejdříve zatelefonovat a domluvit se na osobní konzultaci. Poradenství je zde bezplatné.
Přeji hodně štěstí vám i přítelkyni.
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Telefon: +420 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Kontaktní centrum
Drop In, o. p. s.
Karolíny Světlé 18, Praha 1, 110 00
telefon: 222221124, 222221431 (nonstop)
Mgr. Martin Titman
http://www.dropin.cz
Kontaktní a poradenské centrum závislostí STAGE 5
Mahenova 4, Praha 5, 150 00
telefon: 257217871, 605319926, 736183025
Bc. Ilona Šulcová, DiS.
http://www.progressive-os.cz
Poradny pro rodinné příslušníky a blízké závislých:
Poradna pro rodiče a blízké SANANIM
Café Therapy, Školská 30
110 00 Praha 1
Telefon: 739 268 527; 284 824 234
Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
www.sananim.cz
Občanské sdružení Anima pro péči o rodiny závislých - psychoterapeutické zařízení
Apolinářská 4a, Praha 2, 128 00
telefon: 224968238
Jiří Kokrda
http://www.anima-os.cz