Pevitin
Adla23
Dobrý den přeji a hlavně děkuji za Vaši rychlou a obsáhlou odpověď. Od chvíle, kdy se přítel svěřil s tím, že pervitin stále užívá, mám pocit, že se mu patrně hodně ulevilo a celkem otevřeně se mnou o tom mluví. Rozhodla jsem se, že v tom vztahu zůstanu a pokusím se společně s ním jeho problém vyřešit. Samozřejmě se bojím, bojím se toho, až opět přijdou ty jeho nálady, bojím se jeho i své reakce, ale i přesto mám pocit, že za pokus to určitě stojí. Ještě jednou děkuji a přeji hezký den. RG

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
přítel má ve Vás zajisté velkou oporu, což je od Vás pěkné. S vyhledáním odborné pomoci tento problém pro Vás ( a to pro oba ) bude lépe zvládnutelným a tak je velmi rozumné, že jste se pro tuto možnost rozhodli. Níže napíši kontakt na Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog, kam se můžete objednat a využít poradneských služeb pro rodin.příslušníky a další blízké osoby, stejně tak zde může hledat pomoc Váš přítel. Veškeré služby jsou bezplatné a také jich lze využít zcela nezávazně, anonymně. Pracovník K-centra s Vámi pohovoří, zhodnotí situaci a doporučí další vhodné kroky, případně doporučí vhodný typ léčby, v případě zájmu ji pomůže i zprostředkovat.
Kontaktní centrum o-p-s. RENARKON
Halasova 16
Ostrava - Vítkovice
tel : 595 627 005
mob : 602-670 789
Jaroslava Gembalová
P.S. také děkujeme za Vaše díky, zpětná vazba vždy potěší. Když budete mít chuť, můžete napsat jak jste v K-centru pochodili a jak se situace u Vás vyvíjí. Přeji Vám i příteli hodně sil. Mějte se pěkně.
S pozdravem Markéta K.