Závislost?
Lola
Dobrý den, chci se zeptat. Když někdo užívá každoročně nitrožilně v opiové sezóně opium (a za žádnou cenu v této době není schopen abstinence), ale po sezóně vyabstinuje a celý rok neužívá nic (ani alkohol), mohlo by jít o závislost? V sezóně i přes každodenní injekční užívání několikrát denně je schopný normálně fungovat.
Děkuji a zdravím vás.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
netuším koho se tento problém týká, ale pokud dotyčná osoba není schopna svou chuť na opium zvládnout a odolat ji v období, kdy je plně k dispozici, o závislost se s největší pravděpodobností jedná. I závislost má své formy a tato je zrovna jedna z nich. Pokud by, ale mělo padnout nějaké konečné diagnostikování, nelze to takto zhodnotit přes internet. K tomu je zapotřebí především osobní kontakt a pohovor.
Pokud by Vás dále něco zajímalo, můžete se na nás opět obrátit. Pokud budete potřebovat např.nějaké vhodné kontakty na odborná zařízení, napište města, která jsou Vám dobře dostupná, velmi rádi Vám je doporučíme.
Mějte se pěkně.
S pozdravem M.K.