zpet k tox.psychoze
carokraska
dobry den, vracim se k te psychoze. presto, ze neco malo pres tyden jiz neberu, mam neustale pocity, ze na me pritel porad neco hraje. Za vsim vidim lez, neveru, podraz., Muj prakticky lekar mi doporucil sezeni s psycholozkou, zabivajici se drogovou problematikou. Jsem si jista, ze by mi pomohlo si o tom s nekym pohovorit, ale neni pro me vubec lehke, tak jen tak zajit. Me sebevedomi v tomhraje nejspis urcitou roli.. Dekuji za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, tak, jestliže se Vám podařilo již týden nic neužít, tak to gratuluji a také se zároveň přikláním k názoru Vašeho praktického lékaře. Pohovor s odborníkem, který se specializuje na léčbu závislostí, by Vám zajisté v tuto chvíli určitě velmi pomohl. Je vážně výborné, že se Vám tyto poslední dny podařilo pervitin neužít, ale na druhou stranu, to zase až tak dlouhá doba není, to nejtežší máte ještě stále před sebou a s odbornou pomocí, by se Vám to zvládalo zajisté mnohem lépe. Chápu, že to není asi pro Vás snadné, ale sama vnímáte, že se s Vámi dějí ještě stále pořád nepříjemné ,,věci", s vhodnou pomocí jim můžete lépe porozumět, zmírnit je, připravit se na další etapy, kterými musíte ještě projít. Zkuste své pochyby překonat a někam zajít. Velmi rádi Vám doporučíme vhodný kontakt, postačí když napíšete odkud pocházíte. Nebojte se a napište. Mějte se hezky a džte se. S pozdravem M.K.