Vymizení drog z organismu
Jeanine
Dobrý den, zajímalo by mne, když přítel kouří mariuhanu (dejme tomu 1-2* týdně plus minus) asi po dobu (nevím přesně 5 let,možná i více) a do toho v období od srpna 2009 - leden 2010 kouřil pervitin,jak dlouho trvá, než bude "čistý" a vše z těla vyprchá?? Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, proces odbourávání psychotropních látek z organismu je vždy velmi individuální záležitostí, proto nelze s přesností předem určit, kdy organismus bude zcela bez stop drog. Záleží především na intenzitě předešlé konzumace, také na kvalitě drogy a na oganismu, jak se s tímto procesem vyrovná. THC, účinná látka marihuany je prokazatelná v moči v rozmezí 1 až 30 dní (vyjímečně i déle), při občasné konzumaci cca 14 dní. Detekce z krve do 14 dní, při občasném užití cca do 10 dní. Detekce z moči u látky pervitin jsou 3 až 21 dní, z krve 1 až 3 dny. Prokazatelnost ze slin je u obou Vámi dotzovaných látek totožná jako detekce u krve. Zda-li Váš přítel chce mít jistotu jak na tom v současné chvíli je, můžete si v lékárně zakoupit orientační test na detekci z moči ( cca 100,-Kč ) a test si v domácích podmínkách sám provést. Jeho použití je velmi snadné, podobný postup jako u testu těhotenského. Veškeré informace jak test správně provést jsou podrobně popsány v příbalovém letáku. V případě dalších dotazů se na naši poradnu můžete opět obrátit. Mějte se hezky. M.K.