jakými způsoby se do těla dostane amfetamin
fi
Dobrý den, prosím o radu, či poučení, přečetla jsem si spoustu článků, povídala s lidmi, přesto: Pokud člověk kouří marihuanu, dá se říci pravidelně tzn., v tomto případě cca 2x za týden a jiné drogy neužívá!!! žádný pervitin apod, jen marihuana, jak se dostane do těla, byť stopové množství, amfetaminu? Je to vůbec možné? Je to jen nápad,přesto je možné, aby byla marihuana tzv., něčím říznutá, postřik, či něco podobného, co by mohlo A obsahovat? pozná to potom člověk?Slyšela jsem názor, že pokud je člověk silný kuřák, je možné v těle stopy amfetaminu najít. Prosím o radu, předem děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, to, co jste popsala, je čistě teoreticky možné. Pokud si člověk drogu zakoupí, nemůže přesně vědět, jak to s ní doopravdy je. I když to, aby marihuana byla "obohacena" příměsí obsahující amfetamin mi nepřijde velmi pravděpodobné. O názoru, že pokud je člověk silný kuřák, může stopy amfetaminu vykazovat, jsem dosud neslyšela. Další možností, kterou jste neuvedla, je, že by prokazatelnost mohla být ovlivněna léky. Některé léky, které se běžně užívají, např. na chřipku, obsahují pseudoefedrin či efedrin a pak by se mohlo stát, že stopové množství se v detekci prokáže. Možná se zkuste Vašeho známého zeptat, zda-li nějaké léky neužíval a jestli ano, zkuste si pročíst příbalový leták a jejich složení. Další možností je situaci konzultovat s toxikologickou laboratoří, pokud by to bylo potřeba. Mějte se hezky. M.K.