relapsy
marnost
Dobrý den. Píšu, neb jsem celkem byla v pořádku, nebrala jsem dlouhou dobu, snžila jsem se s tím poprat, jak to jen šlo a i s pomocí skvělých lidí. Dnes a předpokládám že asi pokud to nezastavím, v tom hodlám pokračovat, ale ještě před týdnem mě by to ani nenapadlo. Dnes jsem se sjela riváčema a alkoholem a vím, že se do zítřka z toho v klidu vyspím. Nenapadnul mě perník, jen tráva, ale to bych musela přiznat, že jsem měla relaps na trávě. Tak tohle je můj soukromej únik, o kterým zatím nikdo neví a ani nevím, jestli to budu někomu říkat.Našla sem si schůdnou cestu jak to dělat potají a vklidu. Né pořád, jen poslední týden k tomu to spěje. Dnes sem se teda dobře naložila, a úplně sem zapomněla na to jaké to je. Je to fajn, horší je to, že vím, že je to průser. Nechci tohle vědět, a moc bych to asi neřešila, asi stojm na cestě jak se rozhodnout. Jediné co mě ted sere je to, že jsem podle svého uvážení se rozhodla správně, ale za poslední dva roky mi bylo vštěpováno, že to není dobré. Jenže já dnes myslím, jsem udělala tu nejlepší věc , kterou sem mohla. Zítra se probudím a doufám, že nebudu mít výčitky. Já vlastně ani nevím, proč vám to sem píšu. Asi bych si přála říct, že se nikdy nezměním, a že i přes veškerou snahu to vždycky nějak poseru, protože mám debilní povahu. A to je ten důvod, proč to dělám, prominte, možná asi ani nemá cenu na tenhle nesmysl odpovídat. Já prostě jiná nebudu, děkuju.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, možná Vám to v danou chvíli přišlo jako nejlepší řešení, do budoucna to ale nejlepší řešení zdaleka není. Dle toho, co jste sama uvedla, určitě své zkušennosti s užíváním psychotropních látek, potažmo závislostí, máte, takže Vám přece musí být jasné, kam tato cesta vede. Též jste zmínila, že možná budete mít další den výčitky, myslím, že sama tušíte, kam se právě teď Vaše cesta ubírá. Myslím si, že je to škoda. Dva roky, a to dle mého není krátká doba, jste se o něco snažila a určitě se Vám za tu dobu i ledacos podařilo - nazapomínejte na to a nezahazujte to. Uvedla jste, že Vám pomáhali skvělí lidé, možná by nebylo od věci se s někým z těchto lidí spojit a promluvit si. O tom jak Vám je, co se s Vámi děje, zda Vás něco trápí. Prozatím se Vám podařilo Váš "únik" od reality zatajit, vždy je to však pouze otázka času, kdy se vše znova provalí. To jak se svým životem naložíte je samozřejmě na Vás a na Vašem rozhodnutí, ale zcela upřímě si myslím, že po dvouleté práci sama na sobě je velká škoda to teď vzdát. Zkuste to celé ještě zvážit. M.K.