THC
PouKy
dobrý den´ hulil jsem marihuanu tak od října do vánoc tak 5x týdně v malém množství někdy ve škole před dlouhým vyučováním i trochu víc až se mi učitelka ptala co jsem dělal tak jsem se vymlouval na alergii a astma...od vánoc jsem si dal tak 2x týdně a ted jsem 7 dní neměl nic pitný režim dodržuju a tak se chci zeptat. sem nemocný a doktorka mi chce brat krev a můj dotaz zní : když mi bude doktorka brát krev pozná mi THC v krvi nebo by musela udělat nějáký specialni rozbor krve ? děkuji

Odpověděl:
Dobrý den, testování na přítomnost drog nebývá součástí běžného zdravotního vyšetření krve. Lékařka by vám musela udělat speciálně test na přítomnost THC v organismu, k čemuž, předpokládám, nebude mít žádný důvod. (Navíc o případném provedení takového testování by vás měla předem informovat). Takže myslím, že v tomto směru nemusíte mít obavy. Další info o marihuaně, pokud byste měl zájem, najdete na těchto stránkách v rubrice halucinogeny. Ona i marihuana občas dokáže nadělat v životě problémy, takže na sebe buďte opatrný.