Injekcni aplikace
Paní X
Ahoj....musi se pervitin aplikovat primo do zily?Slysela jsem ze kdyz mimo,udela se mi bulka a nebudu citet ruku.Chci to poprve vyzkouset,jaky je ten najezd,tak potrebuju radu.Nejspis ale asi pozadam kamaradku at mi to poprve udela.Jen me zajima jestli to tedy musi byt PRIMO do ty zily.?!Dekuji za odpoved!

Odpověděl: Uživatel Testovací
Dobrý den, chci Vám poskytnout co nejvíce informací a hlavně odpovědět Váš dotaz, abyste se mohla sama co nejsvobodněji rozhodnout, co budete dělat. Nitrožilní aplikace je nejrizikovější způsob aplikace drog. Je to z mnoha důvodů, které jsou spojeny s tím, že nitrožilní aplikace přináší nejvíce zdravotních rizik (šíření nemocí jako žloutenka typu C, možnost předávkování, nečistoty v droze jdou přímo do krve, abscesy, zánět žil, atd.). Při nitrožilní aplikaci se droga opravdu aplikuje do žíly, když si dáte "vedle", hrozí také různá zdravotní rizika (od otoku se svěděním přes záněty atp.). Je mnoho způsobů, jak pervitin aplikovat bezpečněji. Nicméně i o tom, když je člověk rozhodnut užívat nitrožilně, se dá bavit s různými odborníky, kteří pracují nízkoprahově (tzv. streetwork - terénní programy nebo káčka - kontaktní centra). Je možné získat aplikační set (stříkačka, desinfekce, voda vhodná k nitrožilní aplikaci, filtr, atd.) a hlavně řadu praktických informací jak postupovat, aby se člověk vyvaroval závažným chybám. Dle místa, kde bydlíte, Vám mohu vyhledat a poslat kontakt na nějaké takové zařízení, chcete-li. Také se tam můžete dozvědět všechny další informace s touto tématikou spojené. Tak zvažujte a rozhodněte se dobře.