anonymni
Dobrý den. odpovídám na váš dotaz zda mi nějaké testy hrozí....No je možné, že hrozí někdy okolo 6.1. a dále... přece jenom je Silvestr tak váhám jestli si zahulit či nikoli :D, naposledy jsem měl minulý čtvrtek a středu, včera jsem si koupil testy (instant-view-52,-) a (1stebiotest-82,- 2ks) a oba byli negativní, docela mě to překvapilo a určitě potěšilo. Člověk co mě měl/má testovat tak volal s lékarnou a objednával testy, které údajně mají zjistit THC v moči po 42 dnech požití...říkal jsem si, že je to hloupost a tak si ty běžný testy co jsou v lékarnách koupil a NEGATIVNÍ:)

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za prodlevu. Pokud to vypadá, že by testy mohly proběhnout začátkem ledna, tak není rozumný nápad na Silvestra marihuanu kouřit... pokud tedy chcete, aby testy byly negativní. Jak jsem už psala, to, jak dlouho budou testy pozitivní, závisí na mnoha faktorech a je možné, že po několika dnech mohou být negativní, i když to nebývá obvyklé (obyčejně se negativizují cca po 2 týdnech, při občasném užívání) - tož to tedy k Vaší zkušenosti s testy. Pokud dotyčný objednával testy z lékárny, spolehlivost testů bude stejná jako u jiných podobných testů. Je možné, že na testech je uvedeno, případně v lékárně poskytli informaci, že testy MOHOU detekovat THC až po dobu 42 dní od posledního užití. Dokázala bych si představit, že mohou podat takovou informaci, pokud se zeptáte, jaká je maximální doba, po kterou lze THC detekovat. Garantovat ovšem něco takového těžko mohou, pokud se jedná o běžné testy z moči. No, jinak závěrem - jistě víte, že užívání marihuany má i jiná rizika, než pouze to, že se na to přijde v testech...