Relaps
Luccy
Dobrý den,to byl problém mého přítele,asi tak přrd 6lety bral drogy a ted je čistý 6let. A po 4letech dostal suchy relaps nebo li recidiva,zkrátka měl chut si něco vzít,měl deprese,mel strasnou naladu,v noci nespal a mel chut vyskocit z okna jij si neco sehnat a spat taky nemohl protoze kdyz zavrel oci tak na to taky myslel,porad musel neco delat i noci i pres den když nebyl v praci. A ja to tušila co to je ale on mi to rekl vlastne az mu to skoro preslo.Zvladnul to diky me a malemu 2letemu synovi,diky tomu že nás má jinak si nedokazu predstavit jak by jinak skoncil.Jen diky nam si nic nevzal.No byly to 3nejhorsi dny mého života a strachu o nej.Vubec mi nerekl co se deje ale ja to poznala,tim to bylo pro me horsi ze mi to nechtel rict a ja ho takhle videla a nemohla sem mu pomoc ale blizil se ten treti den,a jak to pomalu mizelo tak mi vse rekl jak se citil a co mu bylo.A ted 4,5 den uz je to dobre jen je moc unaveny a rano vzdy zaspi do prace.Ale sem moc rada ze jsme to zvladli a i mi to rekl nakonec.Jinak navstevuje centrum kam chodi si popovidat.Tot cely pribeh zaplat pan buh ze se stastnym koncem.

Odpověděl:
Dobrý den, děkuji za doplňující informace. Bohužel, z vašeho dotazu mi není zřejmé, zda neobvyklý psychický stav přítele, který popisujete, je záležitost nedávno minulých dnů, či zda se jedná o záležitost, která u něj proběhla po 4 letech abstinence, tedy před 2 lety, jak mi vyplynulo z úvodu dotazu. V každém případě je dobré, že přítel je v kontaktu s poradenstkým centrem, kde své problémy může konzultovat s odborníky. Jestliže se vámi popisovaný psychický stav přítele odehrál v nedávné minulosti, ať už jej zapříčinilo cokoli, určitě by o tom měl s terapeuty mluvit. Mohli by se společně zaměřit na to, jak podobným stavům do budoucna předejít. Doufám, že už bude všechno v pořádku a jednalo se o vyjímečnou situaci. Kdybyste měla dojem, že je něco špatně, klidně zase napište. Přeji hodně štěstí.