Pervitin
Lena
Ahoj,při aplikací pervitinu do žíly jsem se trochu i trefila mimo žilu. Neboli to moc,ale menší bouli tam mam. Co delat pro rychle splasknutí. Diky

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, zkuste přikládat ledové obklady a mazat mastí Heparoid (ke koupi v lékárně bez receptu), nevymačkávat ani nemasírovat – případná infekce by se mohla rozšířit! Pokud se v krátké době „boule“ nezlepší nebo se dokonce zvětší či zarudne, ihned navštivte lékaře – pravděpodobně se jedná o absces, který když praskne, tak hrozí otrava krve. Můžete také navštívit kontaktní centrum pro uživatele drog (je možné, že do káčka chodíte měnit injekční stříkačky), kde zhodnotí Váš zdravotní stav, nabídnou základní ošetření, případně Vám doporučí chirurgickou ambulanci. Také Vám zde poskytnou či připomenou informace o bezpečném injekčním užívání. Injekční aplikace je nejrizikovějším způsobem užívání drog, každá droga má i jiný možný způsob užití – popřemýšlejte o tom. Pokud žádné kontaktní centrum nenavštěvujete, kontakty naleznete na adrese www.drogy-info.cz, pokud jste z Prahy, využijte služeb Kontaktního centra Sananim, Osadní 2, 170 00 Praha 7 - Holešovice, e-mail: kacko@sananim.cz, telefon: 283 872 186, provozní doba K-centra : PO 13.00 - 20.00, ÚT 9.00 - 20.00, ST 9.00 - 20.00, ČT 9.00 - 20.00, PA 12.00 - 20.00 víkendy a svátky: 13.00 - 20.00. Všechny služby jsou bezplatné a je možné je využít anonymně. Mějte se hezky.