Chci zkoncit
Pavel
Dobry den, chtel bych zkoncit brat pervitin. Beru ho 5 let a posledni rok dost hodne a denne (ne nitrozilne). Hledam odbornou pomoc radu co a jak mam delat a jak se zbavim te zavyslosti. O vse jsem prisel diky pervitinu, nemam domov, praci, zadny majetet ani pratele. Mam spousty dluhu a sam chci zacit znovu zit bez drogy a normalne. Jsem ve stadiu ze mam tezke deprese a halucinace ktere jsou neuveritelne. Delam ciny kterych po odezneni hrozne lituji ale nejdou vratit. Musim to ukoncit a vratit se mezi lidi. Prosim o adresu tel kde mi pomuzou. Nejlepe na Praze 7 Holesovice. Predem dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás a gratuluji k dobrému rozhodnutí. Myslím, že ve Vašem případě, kdy Vaši součanou situaci popisujete jako již velmi závažnou, by bylo zcela nejlepší, kdybyste co nejdříve (nejlépe ještě dnes) navštívil Kontaktní centrum v Holešovicích a promluvil s odborníkem. Ten by Vám poradil další kroky, probrali byste možnosti vhodné léčby popřípadě by Vám pomohl léčbu zprostředkovat. Kontaktní centrum můžete navštívit kdykoliv během provozní doby. Můžete přijít i bez objednání, ale samozřejmě je mnohem lepší si předem zavolat a domluvit si termín (nemusíte pak čekat). Kontakt : Kontaktní centrum SANANIM Osadní 2 Praha 7 email : kacko@sananim.cz tel: 283 872 186 provozní doba K-centra : PO 13.00 - 20.00 ÚT 9.00 - 20.00 ST 9.00 - 20.00 ČT 9.00 - 20.00 PA 12.00 - 20.00 provozní doba o víkendech a svátcích 13.00 - 20.00 P.S. Nemusíte se ničeho obávat všechny služby K-centra jsou bezplatné a můžete služeb využít i zcela anonymně. Přeji Vám hodně štěstí a navštivte K-centrum co nejdříve. Věřte, že spoustě lidí se podařilo ze závislosti dostat a také dořešit problémy, které si v minulosti nadělali. Není důvod, proč byste to nemohl zvládnout i vy.