tk karlov
pavsebesta
dobry den, pritelkyne nastoupila pred mesicem lecbu v tk karlov. rad bych se zeptal na jednotlive faze a hlavne od kdy muze prebirat a posilat dopisy... dekuji za odpoved a jsem s pozdravem Pavel Sebesta

Odpověděl: Tomáš Harant
Zdravím, nejprve začnu dopisy. Přítelkyně může dopisy přijímat po celou dobu. Odepsat a telefonovat však může až po dvou týdnech od nástupu. Po uplynutí tzv. nulté fáze. Na samostatný výjezd se může dostat až ve druhé fázi. Minimální odhad cca 3 měsíce po nástupu. Záleží na ní, jak rychle bude v léčbě postupovat. Počítám s tím, že se nejedná o matku s dítětem. Pak by mohly být lhůty o něco delší. Napadá mě, že jste jí už možná napsal a nyní netrpělivě čekáte na odpověď. Buďte prosím trpělivý, začátek léčby není zrovna snadný. Rozhodně nedoporučuji za ní vyjet "bez pozvání". Ať máte s drogami něco společného či nikoli. Od komunity nedostatete k rozhovoru příležitost.... Nehledě na to, že jí tím zrovna neprospějete. Pokud Vás zajímají fáze, zeptejte se prosím konkrétněji. Je to příliš dlouhé povídání. Přeji hezký den. TH