andelsky prach
teri
dobry den,mohli byste mi prosim rict,o jakou drogu se jedna?z ceho je a jeji ucinky?nikde jsem se o teto droze moc nedozvedela..vim ze patri nejspise mezi halucinogeny..a jaka latka u teto skupiny drog zpusobuje rozsireni zornic?u amfetaminu je to efedrin,a tady?diky za odpoved..

Odpověděl: Tomáš Harant
Zdravim, v poznámce píšete, že chcete studovat na vysoké škole. K tomu patří i hledání informací v literatuře a na internetu a já mám dojem, že jste se tomu příliš nevěnovala. Google najde po zadání výrazu andělský prach hned několik odkazů na první straně. Nechtějte prosím po mně (a naší poradně), ať Vám bez Vašeho přičinění vypracovávám poznámky... Takže pouze ve stručnosti. Andělský prach - PCP - Phencyklidin byl původně vyvinut jako anestetikum. Pro přílišné vedlejší účinky se od užívání ustoupilo. Poté začal být zneužíván na drogové scéně. Především v USA. V Evropě není příliš rozšířen. Je to látka, která má stimulační, analgetický a halucinogenní účinek. Ale také depresivní. Člověk pod vlivem není zrovna příjemným společníkem - zvýšená impulsivita, sklony k hádkám apod. Více si jistě najdete sama. Přeji hezký den. TH