Bára Orlíková
Andy
Dobry den 8.2 jsem vam psala dotaz a odpovedela jste mi a zaroven se ptala s jakeho jsem kraje. Jsem tedy s moravskoslezkeho a město Havířov. Zatim děkuji moc

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Přímo v Havířově je možné se obrátit na Centrum drogové pomoci. Pokud byste z nějakého důvodu nechtěla přímo v místě bydliště, podobná centra jsou i v blízkém okolí (Ostrava, Český Těšín). Tam byste se mohla svěřit a probrat svoji situaci. Služby jsou bezplatné a můžete tam přijít i anonymně. Zkuste se tam vypravit a kdyžtak napište, jak to dopadlo. Zatím držím palce. Havířov, Centrum drogové pomoci Sociální služby města Havířova Hřbitovní 12, Havířov - Šumbark, 736 01 telefon: 596 884 854 Bc. Michal Fabian, DiS. Ostrava - Vítkovice, Kontaktní centrum, Renarkon, o.p.s. Halasova 16, Ostrava - Vítkovice, 703 00 telefon: 595 627 005; 602 670 789 Jaroslava Gembalová http://www.renarkon.cz Český Těšín, Kontaktní centrum, o.s. Ave Ostravská 1628, Český Těšín, 737 01 telefon: 558 736 600 Andrea Folterová http://www.osave.cz