Anny
Mám strach, že do toho spadnu, už jsem měla dost problémů se sebedestrukcí, taky jsem zkoušela nějaký prášky na utlumení a tak...dost často pomýšlím na něco tvrdšího, nevím co s tím mám dělat...

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel o Vás nevím moc informací na to, abych Vám mohla dát poskytnout nějakou konkrétnější odpověď. Určitě sama víte, že pokud vyzkoušíte nějaké "tvrdší" drogy, takže se problémy nevyřeší a pravděpodobně budou ještě palčivější nebo si jich přivodíte daleko víc, než máte teď. Napadá mě, jestli jste někdy využila nějakou odbornou pomoc, například v souvislosti s tím sebepoškozováním... Myslím, že by možná nebylo od věci nad něčím takovým popřemýšlet. Kdybyste měla možnost o tom s někým mluvit, kdo by Vám poskytl potřebnou podporu, tak byste se nejspíš cítila jistější a možná by odezněla i ta potřeba se "utlumovat" drogami. Pokud máte již se sebou takovéto zkušenosti, jako je sebedestruktivní chování, experimenty s léky, tak se dá očekávat, že problémy s drogami přijdou poměrně rychle a s velkou intenzitou, pokud byste se rozhodla je vyzkoušet, protože jste díky předchozím zkušenostem zranitelnější. Zkuste ty experimenty s drogami alespoň na čas odložit. Pokud byste chtěla využít nějakou profesionální pomoc při řešení svých nesnází, tak mi prosím napište, kolik je Vám let a odkud jste, mohla bych Vám doporučit někoho z kolegů, na koho byste se mohla obrátit. Zatím přeji hodně štěstí.