pervitin a marihuana
Sára
Dobrý den! Chtěla bych se zeptat na testy moči. Četla jsem si spoustu odpovědí na podobné otázky ale nedověděla jsem se to co potřebuji. Kouřila jsem marihuanu asi obden po několik měsíců, dříve méně častěji. Může mi zjistit psychiatr přítomnost marihuany v moči po 3 týdnech abstinence? A k pervitinu, když jsem brala 1 rok, z toho poslední 3 měsíce zhruba 2-3x týdně nosem, může mi zjistit po 2 týdnech abstinence přítomnost perníku? (Jestli vám to nějak pomůže k upřesnění tak mám 19 let, 172cm a 55kg;-) ) Moc prosím o odpověď! Děkuji a pěkný den!

Odpověděl:
Zdravím, při čtení Vašeho dotazu přemýšlím, proč se vlastně ptáte. Ale to, že to nevím, neznamená, že Vám neodpovím, jenom si říkám, proč asi půjdete na test, čeho se obáváte v případě positivního výsledku, atp. Nemyslím si, že testování je nějak dobré řešení, ale třeba byste mohla najít ve Vašem okolí někoho, s kým situaci důvěrně probrat? Mohu Vám kdyžtak dát i kontakty na odborníky ve Vašem okolí, kteří s Vámi mohou komunikovat anonymně a nezávazně, kdybyste měla zájem. THC je detekovatelné z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní. To znamená, že pokud před 3 týdny jste kouřila poměrně často, tak ano, test může být positivní. Vy píšete, že jste kouřila obden, což jistě lze považovat za časté užívání, záleží ale také na množství užité drogy. Pervitin je detekovatelný z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne. Zde platí stejná situace, pokud jste před 2 týdny užívala poměrně často, test může být také positivní. U braní 2-3x týdně bude také záležet na velikosti dávky. Vám také pěkný den.