poděkování za odpověď
Vážená paní doktorko, děkuji za odpověď a určitě se na Vás, resp. na Sananim telefonicky obrátím ohledně zaměstnání pro dceru. Ale i já potřebuji Vaši pomoc, nevím jak mám s dcerou po konečném návratu domů mluvit, jednat, atd., při víkendových návštěvách to sice všechno probíhá klidně, ale vím, že až se vrátím, že to bude opět oboustranný stres. Nechci už nic pokazit. Můžete mi ještě jednou odpovědět? Děkuji. Máma

Odpověděl: Dana Holubová
"Když jsem Vás odkazovala na Doléčovací centrum, myslela jsem tím právě poradu a podporu v řešení celé situace. Hledání zaměstnání k ní patří, ale nemáme pracovní agenturu nebo něco podobného. Jde spíš o to, podržet člověka po léčbě, případně jeho blízké, v ze začátku dost stresových situacích, třeba obcházení případných zaměstnání. Pro Vaše chování neexistuje žádná obecná rada, jde vždycky o konkrétní situace. Jedině snad se nenutit do nějakých her nabo taktik proto, ""aby to bylo dobře"" a ""aby to fungovalo"". Lépe je, když Vás dcera může vidět jako člověka s milými a nemilými vlastnostmi a náladami."