co ted
luka
beru 25let od r.1984 nejdrive opiaty a od r.1990 pervitin zavislost mam uz i fyzickou ztratil jsem vuli bojovat a stale casteji myslim na "konec" jsem zoufaly a unaveny co mam delat?

Odpověděl:
Dobrý den, 25 let je velmi dlouhá doba tzv. "drogové kariéry." Bylo by velmi zajímavé, kdybyste někdy mohl přijít např. do některého Káčka, a začít svou situaci nezávazně řešit. Není problém chodit na konzultace anonymně. Smysl léčby je také najít vůli bojovat, nebrat. Sebevražda je absolutní řešení, na to je, myslím, vždy dost času. Zkuste předtím jiná řešení. Když hovoříte o takto dlouhé době braní, napadá mě Terapeutická komunita Němčice SANANIM. Tato komunita je dělaná pro klienty jako jste Vy a podobné lidi byste asi v léčbě potkal (dlouho brali, nedařilo se jim abstinovat, jejich situace byla již nesnesitelná). Řada lidí tam našla sílu a motivaci nebrat, změnit své chování. Nástup do této léčby jde přes Káčko v Praze (Osadní 2, 170 00 Praha 7, Telefon: +420 283 872 186). Nevím, zda je pro Vás toto Káčko dostupné, ale jistě tam můžete jen zavolat a domluvit se po telefonu ohledně nástupu. Každopádně je důležité nějaké zařízení ve Vašem okolí kontaktovat, začít o aktuální situaci hovořit a dělat třeba jen malé krůčky směrem k větší změně. Pokud nejste z Prahy, mohu Vám poslat další kontakty. Přeji hodně sil k prvnímu kroku, ten je vždy nejtěžší, ale nikdy na něj není příliš pozdě.