anonymní poradna pro alkoholiky v Praze
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat,kde se v Praze nachází anonymní poradna pro alkoholiky.Přítel má problém s pitím a mám strach,aby neměl problém v zaměstnání.Předem Vám děkuji za odpověd.

Odpověděl:
Zdravím, možností je více: Jednou z nich jsou AT poradny, což jsou ambulantní psychiatrická zařízení, která se zaměřují na alkoholové a drogové závislosti. Jsou to lékařská zařízení, takže Váš přítel přijde do kontaktu s lékaři, kteří informace o svých klientech nesdělují a ani dle zákona bez souhlasu klienta nikomu dalšímu sdělovat nemohou. Jejich seznam si můžete otevřít např. na stránkách www.drogy-info.cz vpravo v rubrice Mapa pomoci. AA - Anonymní alkoholici - svépomocná skupina - http://www.sweb.cz/aacesko/adresy.html#adr_praha http://www.drogy-info.cz/index.php/dotaznik/view?did=2 - zde si Váš přítel může udělat orientační test - Škála závislosti na alkoholu Ať vše dobře dopadne, budu Vám držet palce.