závislots
snow
Dobrý den, můj bratranec bere perník,¨sice mi tvrdí že ne, ale já vím od jistých lidí že ano. I9 když mi jeho máma popisuje jeho chování, tak to tomu odpovídá.jeho matka si s ním také neví rady, chce s ním o tom mluvit ale on přád lže. Můžete mi poradit nějakou drogovou poradnu v olomouckém krajiny, nejlépa okrese šumperk? hledala jsem na interneti ale bohužel jsem nic nenašla. Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Níže máte 2 kontakty na zařízení v Šumperku. Doporučoval bych se napřed poradit s kolegy v tom prvním, přece jen psychiatr bude potřebovat jistou míru spolupráce vašeho bratrance a ta se zatím nejeví. Kolegové vám poradí co a jak. Pod adresami je odkaz na databazi kontaktů, kdyby bylo třeba. Město napište do fulltextu. Kontaktní centrum pro drogově závislé Krédo [Severní Morava] Šumperk, Nerudova 34 tel: 583550235 Psychiatrická ambulance, AT poradna [Severní Morava] Šumperk, M. R. Štefánika 3 tel: 583311322 http://www.drogy.net/databaze-kontaktu/