jak pomoct
lucky
obratila jsem se na vasi poradnu s dotazem ohledne meho pritele . mezitim jsem zacala prohledavat a zjistovat . muj pritel bere zhruba 7 mesicu kokain, a poslednich 3 mesice zacal aplikaci nitrozilne kokain ,a take obcas hasis a metadone . zily na obou rukach ma zarudle , neustale se skrabe po celem tele, zhubnul . v noci se budi a jde do koupelny dat si davku .co se tyce pohlavniho styku tak ten uz 3 mesice neni. zkusila jsem s nim mluvit a rekl mi ze to nejde prestat ackoliv chce a prosil me abych mu pomohla . ze pujde i k nejakemu specialistovi ale prosil me abych ho neopoustela . v mem dotazu jste mi napsala ze by jste mi mohla doporucit nejakeho specialistu . zijem pobliz verony. nevim co mam delat, nevim jestli ma vubec cenu bojovat . jsem zoufala prosim pomozte mi predem velice dekuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Velice se omlouvám za pozdní odpověď, měla jsem přece jen potíže najít zařízení pro závislé přímo ve Veroně. Posílám kontakty, které jsem slíbila. Myslím, že s ohledem na to, co píšete ve skryté poznámce, bych asi příteli dala šanci se léčit a situaci změnit. Uvidíte, jak to bude v budoucnu vypadat, zda bude schopný do léčby jít a začít ve vztahu fungovat. Zkuste zavolat do níže uvedené organizace, zeptejte se, na koho by bylo ve Vašem případě nejlepší se obrátit a potom přimět přítele k objednání a návštěvě centra. Bylo by potřeba zkonzultovat, jaký typ léčby by byl pro něj nejvhodnější a jaké jsou podmínky pro vstup do léčby. Možná by nebylo od věci, kdybyste i Vy sama si mohla promluvit s někým z odborníků, obvykle tyto instituce poskytují poradenství i rodinám a blízkým závislých. Budu držet palce. Centro di Solidarietà di Verona Salita Fontana del Ferro 22/24 37129 Verona Centr.: Tel. 045.8010688 - Fax 045.8009174 E-mail: direzione@ceisverona.it Presidente Don Franco De Pieri - Anno di costituzione 1980 ACCOGLIENZA Pronta Accoglienza Residenziale “Casa San Michele” Tipologia: Servizio di accoglienza per tossicodipendenti in fase di disintossicazione - Sede Via Cà Molinara 41 loc. Vendri - 37030 Verona - Tel. 045/551900 COMUNITÀ Comunità Terapeutica Residenziale “Monte Oliveto” – Tipologia: Comunità terapeutica per tossicodipendenti - Sede Via Abate Caliari 31, Loc. Poiano - 37030 Verona - Tel. 045/551155 REINSERIMENTO Reinserimento socio-lavorativo - Tipologia: Fase di reinserimento socio-lavorativo semi-residenziale per tossicodipendenti - Sede Via Col. Fincato 31/b - 37131 Verona - Tel. 045/523551