pervitin
rodiče
Prosíme o radu dcera je závislá na pervitinu,rok už nechodí do školy a celou dobu dělala 2 měsíce a teď chodí do práce od konce června,velmi špatně s ní vycházíme máme doma neustále hádky , po hádkách má hysterické záchvaty ,válí se po zemi a řve a není v tu chvíli příčetná můžou za to drogy?prosíme moc o radu co s ní,už jsme psychicky na dně já i manžel , domluvy nepomáhají výčitky zkoušeli jsme ledaco a bezvýsledně.Děkuji moc za radu.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, žít s dítětem závislým na pervitinu není vůbec snadné. Za většinou jejího chování opravdu stojí drogy. Bylo by nejlepší, abyste buď s ní, nebo klidně sami došli k odborníkovi - rodinná poradna, centrum pro závislé, psycholog atd. - a probrali s ním podrobně, jak dále postupovat. Bude zřejmě třeba dát dceři tvrdší podmínky pro její setrvání doma, aby pro ni braní drog nebylo tak pohodlné a Vám neničila celou rodinu. Dost užitečných rad najdete také na www.odrogach.cz, v oddíle "rodičům". Pokud byste potřebovali kontakty na odbornou pomoc, napište prosím lokalitu.