Tripy
Mamka
Dobrý den, zjistila jsem, že moje dcera přichází do styky s něčím, čemu se říká "tripy". Předpokádám, že jde o nějaký typ drogy, jen nevím, jak moc je nebezpečná a jak případně mám poznat, že ji dcera užívá... Děkuji za odpověď.

Odpověděl:
Dobrý den, "tripem" je zpravidla nazýváno LSD. Podrobné informace o této látce, jejích účincích i rizicích najdete na těchto stránkách v rubrice Halucinogeny - LSD. Kdyby něco nebylo jasné nebo vám tam nějaká informace chyběla, klidně zase napište. Myslím, že nejjednodušší způsob, jak zjistit, zda vaše dcera s touto drogou experimentuje, je zkusit se jí zeptat. Pokusit se o klidný, nekonfrontační rozhovor bez zbytečného vyhrožování, mluvit spíše o vlastních pocitech a obavách o ni. Uvidíte, jak se k tomu postaví. Jinak užitečné informace a rady pro rodiče, kteří mají obavy, že jejich dítě užívá či experimentuje s drogami, najdete na stránkách www.odrogach.cz v portálu Rodiče. Přeji hodně štěstí.