Verk
Dobrý, kdy to přejde, mylim absták. Brala sem perník asi 4rky s docala přestvkama třeba měsíd a nejdýl ai 4měsíce. Pslední 2měsíc beru zas kždý den a poslení 3 dně sem meměla a teda je to zlá ale ne zas nejhosí. Děkuju

Odpověděl:
Dobrý den, vzhledem k tomu, že na pervitinu nevzniká fyzická, ale pouze psychická závislost, nevysytuje se tedy při jeho vysazení abstinenční syndrom (jako např. u alkoholu nebo heroinu). Vysazení pervitinu zravidla doprovází spavost, zvýšená únava, chuť k jídlu a pocity skleslosti a vyčerpání, což jsou vlastně důsledky přetěžování organismu v průběhu užívání. Mělo by to přejít během týdne, max. dvou. Z vašeho dotazu mi nějak nevyplývá, jak to s tou abstinencí myslíte dál. Zda se jedná jen o další "přestávku", nebo máte zájem abstinovat trvale. V tom druhém případě bych asi doporučovala obrátit se někam na odbornou pomoc, se kterou se ta abstinence zvládá mnohem lépe. Protože až vám trochu "otrne", je celkem reálné riziko, že si dáte znovu a budete tam, kde jste byla. Nu, když tak si to ještě promyslete a napište.