petris
dobrý den moje přítelkyně zapadla do drog (pervitin) sice mi to nechce přiznat ale vim to řekly mi to i lidi co ji videly a smažily sní jak jí stoho mám dostat nevím si rady prosím o radu děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, v první řadě je potřeba, aby si přítelkyně přiznala nějaký problém a přiznala tedy i Vám, že drogy bere. Zkuste si s ní o tom znovu promluvit, pokud možno bez výčitek a co nejotevřeněji. Promluvte si s ní o tom, co to s Vámi dělá, že o ni máte strach a kam to může vést, když bude brát dál. Pokud Vám drogy přizná, bavte se o tom, co jí dávají a kde by to mohla jinde najít, v čem byste jí mohl pomoci Vy.