houby
máma
Můj syn už delší dobu kouří trávu (asi 3 roky),říká,že má vše pod kontrolou,ale jsem jiného názoru.Povahově se hrozně změnil,je drzý ,sprostý,agresivní,unavený,hubený.V poslední době jsem několikrát zaslechla jak shání "houby" a "kosku".Můžete mi říct,co to je?Je to horší než tráva?Můžu něco dělt aby s tím přestal?Jsem hrozně vyděšená.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, "houby" jsou lysohlávky, tedy halucinogenní malé houbičky, které se užívají hlavně sezónně www.drogovaporadna.cz/rubrika.php?rubrika=26 Co myslí "koskou" netuším, napadá mě, jestli jste se nepřeslechla a nesháněl "koks", což by byl kokain. Podle toho, jak popisujete synovo chování, si myslím, že už nejde jen o marihuanu. Ta totiž obvykle nezpůsobuje ani agresivitu ani hubnutí. Vůbec se Vám nedivím, že jste vyděšená. Bylo by dobré si se synem o celé situaci promluvit, ale vzhledem k tomu,že Vám asi bude nadále lhát, doporučovala bych nejdříve, abyste sama navštívila nějaké centrum, zabývající se závislostmi a probrala tam s odborníkem co se dá dělat a také načerpala informace o drogách a závislostech. Ty můžete také najít na stránkách této poradny.