ako sa to ma?
DMT
Srdecne Vas zdravim....mam len taku malu otazocku....uz dva tyzdne berem AD..konkretne trazodon...citim zlepsenie ale este nie som uplne v poriadku...je to normalne ze po dvoch tyzdnoch nie som este uplne v normale? PS: celkom aktivne sa venujem zenovej meditacii...myslite ze to moze mat priaznivy vplyv na liecbu depresie?Dakujem

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, počkejte ještě tak týden a pokud by pořád výsledek nebyl tak dobrý, jak si představujete, poraďte se znovu s psychiatrem, který Vám antidepresiva předepsal. Je možné, že by pro Vás byl vhodný jiná preparát, nebo jiné dávkování. také je často potřeba podpořit efekt antidepresiv ještě také psychoterapií, která neřeší jen následky, ale i příčiny. Meditace by měla mít příznivý vliv na psychiku obecně, takže Vám určitě neuškodí, i když účinnější by byla zřejmě spíš při úzkostech, než při depresích.